Как да поръчам?

Първо е необходимо да откриете желаните артикули от сайта и да ги добавите в кошницата, натискайки бутона КУПИ. След това кликнете на кошницата в горната дясна част на сайта. Следвайте стъпките. Наш колега ще се свърже с Вас за потвърждение.

Мога ли да добавям или да изваждам продукти от своята поръчка след като е направена?

Ние правим всичко възможно да придвижим поръчката възможно най-бързо, но ако се обадите на тел. 0700 18 773 ще можем да проверим статуса на Вашата поръчка и да направим корекции, ако това е възможно.

Как мога да платя?

Приемаме плащане чрез наложен платеж, по банков път (при сключен договор с Арония 2 ЕООД), или на място в някои от нашите обекти.  [/toggle ]

За гр. София доставката е безплатна при поръчка над 70.00 лв. с ДДС. При поръчки под 70.00 лв. цената за доставка е 7.00 лв. Доставка извън София  се извършват от куриерска фирма по избор и за сметка на клиента.

Как да постъпя в случай, в който искам да направя рекламация?

Рекламации относно липсващи количества и явни дефекти се предявяват в момента на доставка. При случаи на скрит дефект на стоката, несъответствие с обявения размер или обявената търговска марка, потребителят има право да предяви рекламация в едноседмичен срок от датата на покупката. В следствие на рекламацията потребителят приема замяна на продукта или получава обратно заплатената сума. Рекламираната стока следва да се ни се предостави в оригиналната опаковка заедно с придружаващата я документация.

Какво да направя ако имам забравена парола?

Можете да получите своята парола директно чрез линка: Забравена парола, който се намира непосредствено до полетата за Регистрация

Защо да направя поръчка онлайн?

Онлайн поръчката Ви носи много предимства:

  • Цените в сайта са по- ниски от цените в търговските ни обекти.
  • Не чакате на опашка
  • Не пренасяте тежки торби и продукти, ние го правим вместо Вас.
  • Може да бъде направена по всяко време от денонощието.