Копирен център Арония

Копирни и офис центрове

Работно време
Доставка
Вход / Регистрация

Копирни и офис центрове

Доставка

Всички знаем, че времето е пари. Сега вече е възможно да имате повече време, без да се налага да избирате кое от своите задължения да свършите и кое не. С услугите на копирен и офис център “Арония” тази мисия е напълно възможна.

Ако имате офис, който трябва да обслужвате, но времето ви никога не е достатъчно, то оставете тази задача на нас. Ние ще се погрижим за бързата доставка до вратата на вашето работно място и ще направим така, че нищо да не ви липсва.

Защо да се доверите на копирни и офис центрове “Арония”?

  • Доставката на офис консумативи е в ръцете на професионалисти с дългогодишен опит в сферата на копирните и офис услугите. Това е гаранция за сигурност и професионално обслужване на всяка от вашите заявки;
  • Асортиментът ни е достатъчно богат, за да сте сигурни, че ще получите всичко, от което имате нужда, от едно място;
  • Получавате канцеларски материали и офис консумативи от най-високо качество, без това да се отразява излишно на цената;
  • При нужда – можете да получите консултация и допълнителна информация за дадена стока или услуга;
  • Сега вече е по-лесно от всякога да получите това, което искате. Копирни и офис центрове “Арония” са на разположение за всяка ваша заявка, както онлайн, така и във физическите обекти в гр. София;
  • Няма нужда да чакате със седмици или да поръчвате месеци по рано. С офис центрове “Арония” доставката е изключително бърза.

 Ние от копирни и офис центрове “Арония” работим във ваш интерес!

Не се колебайте, а се свържете още сега с нас и забравете досадното губене на време за доставка до вашия офис. Защото това вече ще е наша работа! Очакваме ви!

 Безплатна доставка при поръчки над 50.00 лв.

За поръчки под 50.00 лв.  цената за доставка е 5.00 лв.

Доставката на мебели на стойност под 700.00 лв. се заплаща допълнително при цена 50.00 лв.

„Доставка на мебели“ е всяка доставка на корпусни мебели, метални шкафове, каси, сейфове, дъски, посетителски столове и други артикули с единично тегло над 25 кг. и или общо тегло до 100 кг.

Мебелите се доставят до най-близкото място за паркиране до адреса.

Доставка до етаж/офис+ 4% от стойността (мин.30.00 лв.) при наличие на асансьор.

Монтаж на мебели + 7% върху стойността (мин. 60.00 лв.)

Монтаж на столове + 4% от стойността (мин.15.00 лв./бр.)

Доставка извън София  се извършват от куриерска фирма по избор и  за сметка на клиента,

Може да изчислите сами какво ще ви струва доставката с калкулатора за доставка на Econt или Speedy, като натиснете върху линка по -долу.


За подробна информация относно цени и допълнителни услуги свързани с доставката: тел. 0879 04 00 05

Срок на доставка

Доставката в София се извършват до един работен ден след потвърждаване на наличност.

Рекламации

Рекламации относно липсващи количества и явни дефекти се предявяват в момента на доставка.

При случаи на скрит дефект на стоката, несъответсвие с обявения размер или обявената търговска марка, имате право да предявите рекламация в едноседмичен срок от датата на фактурата.

Вследствие на рекламацията можете да приемете замяна на продукта или получаване обратно по споразумение заплатената сума.

Рекламираната стока следва да се предостави на търговеца в оригиналната опаковка заедно с придружаващата я документация.

Връщане на стока:

Имате право, без да дължите обезщетение или неустойка и без да се посочва причина, да се откажете от сключения договор от разстояние в срок от 14 работни дни, считано от датата на: получаване на стоката от потребителя, когато са изпълнени изискванията на чл. 54 – за стоки; сключване на договора, а когато задълженията по чл. 54 са изпълнени след сключването на договора – от деня на тяхното изпълнение, но не по-късно от срока по ал. 3 – за услуги. Като доставчик, ще възстановим на потребителя в пълен размер заплатените от него суми не по-късно от 30 дни, считано от датата, на която потребителят е упражнил правото си на отказ от сключения договор. Като потребител сте длъжен да съхранявате получените от доставчика стоки, тяхното качество и безопасност по време на срока по ал. 1. Закон за защита на потребителите в сайта на Комисията за защита на потребителите (КЗП).

В случаите, предвидени в чл.55, ал. 1 от ЗЗП, купувачът може да упражни правото си в 7-дневен срок да се откаже от поръчаната стока в случай, че същата не е използвана и не е нарушена оригиналната й опаковка.

 Връщането на стоките е за сметка на купувача!

Цени на стоки

Всички цени на сайта са с включен ДДС, освен ако не е посочено друго.
Копирен център Арония 2 си запазва правото да променя цените на продуктите по всяко време без предварително уведомление на клиентите, дори и след направена поръчка.
Клиентът е длъжен да заплати цената, която е била актуална по време на сключване на сделката и е потвърдена от доставчика.
При допуснати технически грешки в публикациите на сайта, ние имаме правото да откажем изпълнението на поръчка, без да дължим обезпечение на клиента.

 

 

Конфиденциалност
Копирен център Арония 2 ЕООД гарантира конфиденциалността на личните данни на Клиента по Закона за защита на личните данни. Личните данни на Клиента, които той попълва при регистрация, се използват от нас както следва:
Име и адрес: за извършване на доставката и попълването на фактура и гаранционна карта.
E-mail: за потвърждаване на поръчката и датата на доставка.
Телефон: за потвърждаване на поръчката и доставката, или в случай на проблем с наличностите.
Копирни и офис  центрове Арония  се ангажират да не предават личните данни на трети лица, освен в отговор на запитвания от страна на Клиента за продукти и услуги или при поискване от съответните държавни органи.
Копирни и офис  центрове Арония  имат право да запазват информацията за потребителя, разположена на сървъра и да ги предостави на съответните държавни органи в случаите, когато това е необходимо за запазване правата, законните интереси и сигурността на  Арония 2 ЕООД.

Всички условия се уреждат от действащият ЗЗП

 

Начини за плащане

Плащане в брой:
Плащане в брой може да бъде направено на доставчика при получване на стоката.

Плащане на място с кредитна/дебитна карта

При  доставка на вашите офис консумативи или копирни услуги, можете да заявите доставчикът ни да носи POS-терминал, за да платите на място с кредитна или дебитна карта

С наложен платеж 
Заплащането на дължимата цена на стоката и разходите по доставката става при получаването й от клиента поръчал стоката или от трето лице от негово име, при положение, че той потвърди получаването и идентичността на поръчаната стока.
Ако трето лице се ангажира с приемането и потвърждаването на получаването на поръчаната стока от името на първоначалния клиент направил поръчката, последният няма право да върне стоката или да прави възражения относно доставката.

 С E-pay 

С Банков превод

 

Scroll to Top
Прикачи файлове (до 5 бр., до 50Mb. общо). Моля имената на файловете да бъдат написани на латиница.