Доставка на офис консумативи

Всички знаем, че времето е пари. Сега вече е възможно да имате повече време, без да се налага да избирате кое от своите задължения да свършите и кое не. С услугите на копирен и офис център “Арония” тази мисия е напълно възможна.

Ако имате офис, който трябва да обслужвате, но времето ви никога не е достатъчно, то оставете тази задача на нас. Ние ще се погрижим за доставката на офис консумативи до вратата на вашето работно място и ще направим така, че нищо да не ви липсва.

Защо да се доверите на копирни и офис центрове “Арония” за доставка на офис консумативи?

  • Доставката на офис консумативи е в ръцете на професионалисти с дългогодишен опит в сферата на копирните и офис услугите. Това е гаранция за сигурност и професионално обслужване на всяка от вашите заявки;
  • Асортиментът ни е достатъчно богат, за да сте сигурни, че ще получите всичко, от което имате нужда, от едно място;
  • Получавате канцеларски материали и офис консумативи от най-високо качество, без това да се отразява излишно на цената;
  • При нужда – можете да получите консултация и допълнителна информация за дадена стока или услуга;
  • Сега вече е по-лесно от всякога да получите това, което искате. Копирни и офис центрове “Арония” са на разположение за всяка ваша заявка за доставка на офис консумативи, както онлайн, така и във физическите обекти в гр. София;
  • Няма нужда да чакате със седмици или да поръчвате месеци по рано. С офис центрове “Арония” доставката на офис консумативи е изключително бърза.

 

Ние от копирни и офис центрове “Арония” работим във ваш интерес!

Не се колебайте, а се свържете още сега с нас и забравете досадното губене на време за доставка на офис консумативи до вашия офис. Защото това вече ще е наша работа! Очакваме ви!

 

 

Безплатна доставка при поръчки над 70.00 лв.

За поръчки под 70.00 лв.  цената за доставка е 7.00 лв.

Доставката на мебели на стойност под 700.00 лв. се заплаща допълнително при цена 50.00 лв.

„Доставка на мебели“ е всяка доставка на корпусни мебели, метални шкафове, каси, сейфове, дъски, посетителски столове и други артикули с единично тегло над 25 кг. и или общо тегло до 100 кг.

Мебелите се доставят до най-близкото място за паркиране до адреса.

Доставка до етаж/офис+ 4% от стойността (мин.30.00 лв.) при наличие на асансьор.

Монтаж на мебели + 7% върху стойността (мин. 60.00 лв.)

Монтаж на столове + 4% от стойността (мин.15.00 лв./бр.)

 

Доставка извън София  се извършват от куриерска фирма по избор и  за сметка на клиента,

Може да изчислите сами какво ще ви струва доставката с калкулатора за доставка на Econt или Speedy, като натиснете върху линка по -долу.

За подробна информация относно цени и допълнителни услуги свързани с доставката: тел. 0879 04 00 05

Срок на доставка

Доставката в София се извършват до един работен ден след потвърждаване на наличност.

Рекламации

Рекламации относно липсващи количества и явни дефекти се предявяват в момента на доставка.

При случаи на скрит дефект на стоката, несъответсвие с обявения размер или обявената търговска марка, имате право да предявите рекламация в едноседмичен срок от датата на фактурата.

Вследствие на рекламацията можете да приемете замяна на продукта или получаване обратно по споразумение заплатената сума.

Рекламираната стока следва да се предостави на търговеца в оригиналната опаковка заедно с придружаващата я документация.

Връщане на стока:

Имате право, без да дължите обезщетение или неустойка и без да се посочва причина, да се откажете от сключения договор от разстояние в срок от 14 работни дни, считано от датата на: получаване на стоката от потребителя, когато са изпълнени изискванията на чл. 54 – за стоки; сключване на договора, а когато задълженията по чл. 54 са изпълнени след сключването на договора – от деня на тяхното изпълнение, но не по-късно от срока по ал. 3 – за услуги. Като доставчик, ще възстановим на потребителя в пълен размер заплатените от него суми не по-късно от 30 дни, считано от датата, на която потребителят е упражнил правото си на отказ от сключения договор. Като потребител сте длъжен да съхранявате получените от доставчика стоки, тяхното качество и безопасност по време на срока по ал. 1. Закон за защита на потребителите в сайта на Комисията за защита на потребителите (КЗП).

В случаите, предвидени в чл.55, ал. 1 от ЗЗП, купувачът може да упражни правото си в 7-дневен срок да се откаже от поръчаната стока в случай, че същата не е използвана и не е нарушена оригиналната й опаковка.

 Връщането на стоките е за сметка на купувача!

Цени на стоки

Всички цени на сайта са с включен ДДС, освен ако не е посочено друго. Копирен център Арония 2 си запазва правото да променя цените на продуктите по всяко време без предварително уведомление на клиентите. Клиентът е длъжен да заплати цената, която е била актуална по време на сключване на сделката. При допуснати технически грешки в публикациите на сайта, ние имаме правото да откажем изпълнението на поръчка, без да дължим обезпечение на клиента.

 

Конфиденциалност Копирен център Арония 2 ЕООД гарантира конфиденциалността на личните данни на Клиента по Закона за защита на личните данни. Личните данни на Клиента, които той попълва при регистрация, се използват от нас както следва: Име и адрес: за извършване на доставката и попълването на фактура и гаранционна карта. E-mail: за потвърждаване на поръчката и датата на доставка. Телефон: за потвърждаване на поръчката и доставката, или в случай на проблем с наличностите. Копирни и офис  центрове Арония  се ангажират да не предават личните данни на трети лица, освен в отговор на запитвания от страна на Клиента за продукти и услуги или при поискване от съответните държавни органи. Копирни и офис  центрове Арония  имат право да запазват информацията за потребителя, разположена на сървъра и да ги предостави на съответните държавни органи в случаите, когато това е необходимо за запазване правата, законните интереси и сигурността на  Арония 2 ЕООД.

Всички условия се уреждат от действащият ЗЗП

 

Начини за плащане

Плащане в брой: Плащане в брой може да бъде направено на доставчика при получване на стоката.

Плащане на място с кредитна/дебитна карта

При  доставка на вашите офис консумативи или копирни услуги, можете да заявите доставчикът ни да носи POS-терминал, за да платите на място с кредитна или дебитна карта

С наложен платеж  Заплащането на дължимата цена на стоката и разходите по доставката става при получаването й от клиента поръчал стоката или от трето лице от негово име, при положение, че той потвърди получаването и идентичността на поръчаната стока. Ако трето лице се ангажира с приемането и потвърждаването на получаването на поръчаната стока от името на първоначалния клиент направил поръчката, последният няма право да върне стоката или да прави възражения относно доставката.

 С E-pay 

С Банков превод

 

Ако продължите да използвате тази страница, Вие се съгласявате с използването на бисквитки (cookies) Допълнително информация

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close