Меню
Профил
Език
Вижте всички статии

10 съвета за организиране на нашия офис

10 съвета за организиране на нашия офис

В днешната статия ще отделим внимание на темата за организиране на нашия офис. Това е от съществено значение, за да губим по-малко време и да бъдем по-продуктивни. Независимо дали сме малък или голям екип, подреденото и организирано пространство улеснява работния процес. Копирни и офис центрове “АРОНИЯ” предлагат офис консумативи и канцеларски материали, които ще ви бъдат от помощ в организиране на офис пространството. Ето и предложенията ни.

10 съвет за организиране на офис

  • Използвайте папки и класьори

За да бъде всичко подредено и откривано по-лесно, използвайте папки и класьори. В тях ще може да подредите всички важни документи и материали. По този начин всеки член от екипа ще има бърз достъп до тях. В нашия онлайн магазин ще откриете богато разнообразие от папки и класьори – различни цветове, размери и материали. Имате възможност да се възползвате от нашите текущи промоции.

  • Поставете бяла дъска или информационно табло

Идеалното попълнение към Вашия офис. Всички задачи, важни събития и послание към колегите ви ще могат да бъдат записвани там. Използването на бяла дъска или информационно табло Ви гарантира спестяване на огромно количество хартия. Разгледайте нашите предложения – различни размери, двулицеви или с хоризонтално завъртане.

  • Използвайте аксесоари за бюро

Органайзери за бюровертикални и хоризонтални поставки, подложки или кутии с чекмеджета. Всички те ще спомогнат бюрото ви да е организирано и по всяко едно време да знаете кое къде се намира. По този начин ще сте концентрирани в работата, а не в търсене на химикал, молив или кламер.

  • Подреждане и почистване

Nяма как да не споменем и редовното почистване и подреждане на бюрото Ви. След всеки работен ден изхвърлете ненужните материали, а останалите поставете в органайзери. Така следващият ден ще започне “на чисто”, а Вие ще сте концентрирани върху новите Ви задачи.

  • Поставете всичко в близост до вас

Поставете техниката, която използвате най-често, близо до Вас. По този начин няма да губите време в разходки, които са предпоставка мисловно да излезете от работния процес.

  • Изберете си ергономичен стол

Столът поддържа гърба и ръцете. Моделът се избира според индивидуалните параметри. Важно е да се обърне внимание на ширината и дълбочината на седалката, височината на облегалката и подлакътниците, наличието на модерни механизми за регулиране, които ви позволяват бързо да адаптирате стола. Благодарение на ергономичния стол, умората след работния ден ще бъде по-малка.

  • Осигурете си необходимото количество светлина

Наличието на естествена светлина е сред най-важните елементи от офис пространството и е определяща, наравно с удобния ергономичен стол. Правилната светлина спомага за повишаване производителността на човек, има благоприятен ефект върху психиката и придава добро настроение. Специалистите съветват да организираме нашия офиса така, че светлината да пада отляво. Не се препоръчва позициониране на бюро срещу светлината, защото би повлияло негативно върху зрението Ви.

  • Създайте максимален уют

Опитайте се да създадете максимален уют, като добавите в офисното пространство вещи от вкъщи – картичка, снимка или любим аксесоар.

  • Добавете зеленина в офиса

Един от най-често срещаните проблеми на офис сградите е липсата на вентилация и чист въздух. Растенията действат като филтър и абсорбират С02 от въздуха и отделят кислород. А чистият въздух влияе положително на здравето ни.

Проучванията сочат, че възприятията на човек реагират положително както на зелен цвят, така и на растения. Това е така, защото зеленият цвят предизвиква синтез на допамин – хормонът на щастието. Ето защо е важно да присъства в нашето офис пространство.

  • Поставете произведения на изкуството

Според научни изследвания, изкуството оказва влияние върху емоциите на хората и спомага за тяхната креативност. Може да оставите пейзажни картини или фотографии на стената до вас. По този начин ще създадете чувство за простор.

Ние прекарваме целия си ден на работно място. За това е важно да ни бъде, чисто, уютно и практично. Отделете необходимото време и средства, за да направите престоя си там максимално комфортен и приятен за сетивата Ви.

Копирен и офис център “АРОНИЯ” разполага с богат асортимент офис консумативи и мебели. Не се колебайте и се свържете с нас. Ние ще отговорим на всички Ваши въпроси относно нашите предложения, как да поръчате и доставка.

Остави мнение/коментар

Код за сигурност
    Все още няма коментари

Най-продавани